torsdag, september 20, 2007

Lenge siden sist!

Travelt har jeg ikke hatt det, men allikevel er det flere måneder siden jeg sist oppdaterte bloggen. Fjorårets formidable oppblomstring av bloggevirksomheten har visnet hen og andre internettsysler har tatt over. Men det er fortsatt folk som formidler sine budskap gjennom morsekoder og brev, så da kan vel også jeg unngå å bruke fjæsboka og andre kommunikasjontrender, og heller konsentrere meg om bloggskriving.

De siste månedene har opptil flere kvinnelige fans av Eiriks Kleinkram revet seg i kjønnshåret i fortvilelse over at jeg ikke har oppdatert bloggen med nye skriblerier. Frykt ei ikke, det kommer med kaldere tider og innesitting. Imens kan dere trøste dere med denne lille harselasen av en notis.

Etter noen kosepils ute i Stavanger by var natta litt for ung for å legge seg. Jeg valgte derfor å nyte nattmaten med nattprogrammet Mess TV på TV Norge, der de denne natta hadde en storbrystet glamourmodell, Natalie, som gjest. Her kunne seerne stille Natalie spørsmål om alt og ingenting. Etter en rekke kjedelige hvor-mye-veier-puppene-dine-spørsmål, sendte ”Vi går til pause1” inn dette;

Nanometer er måleenhet for frekvens på lyd/radiobølger. Hva het den gamle måleenheten for dette?

Natalie svarte watt (eller what, som i hva i alle dager. Jeg velger å tro på watt, da det er i dette tilfellet artigere). Take that, glamourmodeller!

9 kommentarer:

Unknown sa...

Hvis eg tar på meg brillene, noe som eg vanligvis gjør hvis eg vil se, ser det ut som om det står "lys/radiobølger".. Kan det stemma? Ellers e eg veldig nyskjerrig på om Natalie har sex på kirkegårder, svarte hu deg på det?

Unknown sa...

Eg va faktisk så nysgjerrig at eg skreiv det med K.. haha, silly me.

Eirik sa...

Saft suse! Du har helt rett. Hvis man trykke på bildet kommer det klart frem at det e lys/radiobølger og ikkje lyd/radiobølger som æ sku ha det t.

Ja, Natalie svarte på alt. Ho hadde kun hatt nekrofilisk nytelse på kirkegårda.

Mariaster sa...

- Hvilket come back..!

Eirik sa...

comeback meine du vel? Du har jo tidligare vært nøye på korrekturen på denna bloggen. Feilaktig orddeling e i alle fall nokka æ e nøye på:)

Mariaster sa...

Dette var flaut. Men jeg velger å understreke at jeg utelukkende konsentrerer meg om norsk rettskriving. Jeg deler alle engelske ord, rett eller ikke.

Eirik sa...

hehe...den e grei:)

Anonym sa...

Ahh, bloggen lever. Du inspirerte meg nettopp til å gjenoppta min.
Jeg tror det er ganske utbredt at glamourmodeller valfarter kirkegårdene. Det skjer jo stadig vekk at jeg ser en RAVN sitte på gravstøtten. Tog du an?

Eirik sa...

Min nemesis fra Kristiansand? Hehe æ glemme ikkje ho så fort. Ho kledde navnet i alle fall. Stjele som en ravn fra en mager student. Phø